Dunavie als werkgever

Onze vier
belevingswaarden

Duidelijk

Naar elkaar als collega’s, maar vooral naar onze huurders. Wat mogen zij verwachten van ons en wij van hen. Super fijn voor de samenwerking. Duidelijk is ook helder communiceren, afspraken maken en ze nakomen. Spreek aan, spreek uit en spreek af. Dat begint bij ons, de medewerkers van Dunavie. Zo gebruiken we geen vaktaal tegen huurders en houden we processen zo duidelijk mogelijk. Ook voor jou is duidelijk waar je verantwoordelijk voor bent. Bekijk de video waarin Monique laat zien hoe team service & informatie de huurders duidelijk helpt.

Persoonlijk

Aandacht voor elkaar. We kijken naar de mens achter de functie en de mens achter de huurder. Waar mogelijk wijken we af van de standaard en bieden we maatwerk. Ook staan we stil bij jouw ontwikkeling en functioneren.  Goed voor jou en goed voor ons. We benaderen iedereen, binnen en buiten Dunavie professioneel, maar met oog voor elkaar. Bekijk de video waarin je ziet hoe Anita persoonlijk contact heeft met de huurders.

Verrassend

Hoppa! Eén van onze favorieten. Kom je bij ons werken, dan verrassen we je regelmatig. Het liefst aangenaam 😉. Dit ga je zelf beleven, maar we verwachten ook dat jij onze huurders en jouw collega’s verrast. Dat kan op je verjaardag met een ludieke (gezonde) traktatie of een verrassende actie. Bijvoorbeeld dat jij je kerstpakket deelt met een huurder. Onze doelstelling: elk jaar verrassen we 5% van onze huurders op ludieke wijze. Speciaal voor de KPI-knallers onder ons. Bekijk de video waarin Marlon vertelt hoe hij verrast in zijn werk.

Samen

Open deur. Met jouw team, jouw leidinggevende, de huurders en onze partners. Alleen samen komt onze missie tot uiting. Elke dag weer is daar gezamenlijke inspanning voor nodig. Dag in, dag uit. Bekijk de video waarin Patricia vertelt hoe zij samen met de huurder naar oplossingen zoekt.

Duidelijk

Persoonlijk

Verrassend

Samen

Jouw collega’s

Monique Zwaan

medewerker service & informatie

Iedere dag werken met een gezellig team, waar ook tijd is voor een geintje. Ik doe mijn best huurders en woningzoekenden op weg te helpen.

Judith Oudshoorn

bestuurssecretaris

Bij Dunavie werken we elke dag aan weer een stapje vooruit. Samen met leuke collega’s en in een fijne sfeer.

Sylvia Timmermans

HR adviseur

Medewerkers van Dunavie zijn de sleutel tot succes! De kracht van talent en werkplezier maakt van een huis een thuis.

Henrica van Delft

medewerker HR

Bij Dunavie kom je in een ‘warm bad’: we zijn gezellig, toegankelijk en bescheiden.

Dirk van Puffelen

manager wonen

Bij Dunavie werk je met een leuk, gezellig team van professionals waar je elke dag weer een beetje meer van leert.

Remko Adema

manager vastgoed

Graag met plezier eigenaar zijn van je werk? Echt ’t verschil maken? Kom maar op, daar houden we van bij Dunavie.

Aafke Appelo

gebiedsteamleider zuid

Samen met het team zet ik elke dag stappen om onze wijken leefbaarder en mooier te maken, dat is mijn drive als gebiedsteamleider.

Naam

Arbeidsvoorwaarden

cao Woondiensten icoon

cao Woondiensten

Wij volgen de cao Woondiensten, hierin zijn bijvoorbeeld het salaris, vakantiedagen en het pensioen goed geregeld.

 

Tijd- en plaats-onafhankelijk werken icoon

Tijd- en plaats-onafhankelijk werken

Een goede balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk.

 

Ontwikkelings-mogelijkheden icoon

Ontwikkelings-mogelijkheden

Leren is leuk, daarom bieden wij veel mogelijkheden om jezelf te kunnen ontwikkelen. 

 

Cultuur icoon

Cultuur

We werken naar onze belevingswaarden verrassend, persoonlijk, duidelijk en samen. Hier toetsen we alles aan wat we doen.

 

Maatschappelijk betrokken icoon

Maatschappelijk betrokken

Wij zijn er voor onze huurders en vinden ook duurzaamheid belangrijk.

 

Vitaliteit icoon

Vitaliteit

Gezondheid is belangrijk en daarom organiseren wij deelname aan wandel- en hardloopevents. En hebben we een fietsplan.

 

Diversiteit en inclusie icoon

Diversiteit en inclusie

Wij geloven dat diversiteit in achtergrond, ervaring en perspectief bijdraagt aan ons succes.